Skip links

Curs Excel Online p/u HR

Toate Evenimentele

Curs Excel Online p/u HR

1702 1702 au văzut acest eveniment.
2799 Lei
Cu plată

Nu ai access sau îți este dificil să contractezi un soft HR?

Excel poate fi primul tău instrument de automatizare în activitatea ta de resurse umane.

Însușind aplicațiile și funcționalitățile lui vei putea ușor să îți organizezi prima bază de date cu angajații din compania ta, vei putea extrage ușor informația pe diferite criterii de care ai nevoie, (persoane angajate în luna ianuarie de exemplu sau persoane demisionate pe parcursul anului 2023)

☑Vei putea calcula ușor cite zile de concediu i-a rămas fiecărui angajat la o data anumită

☑Vei putea introduce abil diverse formule în tabelul de pontaj care să îți economisească timpul pe calcularea orelor și zilelor lucrate;

☑Doar cîteva dintre beneficiile pe care le vei obține venind la primul Curs de excel specializat / adaptat nevoilor unui profesionist din resurse umane.

 

De ce să fii prezent?

☑Datorita numarului redus de participanti, vei primi atenție individualizată cu raspunsuri si explicatii exact la dificultatile la care te-ai blocat

☑PRIMEȘTI Bonus înregistrarea video și suportul de curs cu toate formulele utilizate!             

 

Program:

  1.  Interfața Excel: instrumente intuitive pentru domeniul resurselor umane
  • Bara de acces rapid, bara de titlu, bara de formule, panglica si gestiunea lor
  • Conceptele de lucru in stocarea informație
  • Opțiuni de gestiune a foilor si a registrelor
  1. Tipuri si formate de date, folosite in registrele de resurse umane
  • Numere
  • Date calendaristice
  • Texte
  • Formate specifice tipurilor de date și aplicarea lor
  • Serii specifice de date
  1. Colectarea și Introducerea corecta a informației angajaților
  • Validarea datelor după lista
  • Validarea informației pentru date calendaristice
  • Validarea datelor numerice
  • Validarea condiționată a informației
  1. Prelucrarea informației specifice resurselor umane cu ajutorul formulelor si funcțiilor
  • Operații in formule (&, +, -, *, /, %, ^, <, <=, = <>, >, >=, And, Or, Not)
  • Funcții simple pentru calculul mediilor, totalurilor si transferurilor persoanelor.
  • Calcule in dependenta de diferite criterii de selectare a persoanelor angajate, grupate pe departamente, domenii de activitate, filiale s.a
  • Gestiunea informațiilor conforma datelor: angajării, transferurilor, eliberării, stagiului de munca, tuturor tipurilor de concedii.
  • Prelucrarea informațiilor de tip text cu ajutorul instrumentelor specifice resurselor umane
  • Afișarea si vizualizarea informației, conform unor condiții complexe: dependența de departament, vârstă, salariu, starea sociala s.a.m.d
  1. Analiza informațiilor, utilizând instrumente simple
  • Tabele dinamice
  • Formatări condiționate
  • Sortări
  • Sortări personalizate
  • Filtrări
  • Agregarea rezultatelor filtrării prin intermediul funcțiilor corespunzătoare
  • Filtre avansate
  1. Crearea rapoartelor: anuale, lunare, semestriale despre angajări, transferuri, eliberări, concedii
  • Crearea rapoartelor in baza unei surse
  • Crearea corecta a rapoartelor
  • Formatarea personalizată a rapoartelor
  • Nivele de sortare in raport pivot
  • Tipuri de filtrare a informațiilor in tabele pivot
  • Filtrarea interactiva a unuia si a mai multor tabele pivot
  • Calcule simple in tabele pivot
  • Calcule avansate in tabele pivot
  • Calcule virtuale in tabele pivot
  • Crearea unui tabel pivot in baza a mai multor surse

🔹 Data: 12 Februarie 2024

🔹Format: ONLINE

🔹Investiția: 2799 Lei

🔹Detalii la numărul de telefon: 📞 +373 60 84 00 41
Event registration closed.
 

Data si ora

12-02-2024 @ 18:30 to
12-02-2024 @ 20:30
 

Data de încheiere a înregistrării

12-02-2024
 

Locația

Online event

Distribuie