Contabilul tău reușește să țină pasul?
Doar pe parcursul anului trecut legislația în domeniul salarizării s-a modificat de 19 ori!
Departamentul nostru specializat de salarizare se ocupă de calculul și administrarea integrală a salariilor angajaților tăi. Asigurăm calcularea salariilor, indemnizațiilor, bonusurilor, a taxelor și impozitelor aferente, iar tu ești sigur că personalul companiei este plătit conform legii – corect și la timp.
costuri mai mici
în cazul externalizării către HR Portal
Serviciul include executarea următoarelor activități:
- Întocmirea tabelelor de evidență a timpului de muncă și de odihnă;
- Evidența și administrarea cererilor anuale privind acordarea scutirilor la impozitul pe venit reţinut din salariu;
- Calculul salariilor, bonusurilor și premiilor, sporurilor și adaosurilor, a concediilor medicale, a tuturor tipurilor de indemnizații;
- Stabilirea drepturilor sociale şi medicale aferente raporturilor de muncă;
- Calcularea taxelor și impozitelor aferente salarizării;
- Întocmirea dărilor de seamă și a rapoartelor;
- Formarea și emiterea statelor de calcul;
- Gestionarea transferurilor impozitelor către bugetul de stat sau pregătirea informației primare pentru client.
Beneficiile serviciului
Primești toate documentele necesare
efectuării plăților în timp util
Ești protejat de amenzi usturătoare pentru erori în aplicarea legislației salarizării
Găsești tot ce ține de administrarea personalului și calculul salariilor într-un singur loc
Economisești din contul cheltuielilor de recrutare și formare permanentă a contabilului responsabil de salarizări
Scapi de presiunea de a fi la curent cu cele mai recente modificări legislative
Echipa ta internă de contabilitate
devine mai eficientă