Descrierea generală a funcției: specialistul de securitate și sănătate în muncă, realizează toate activitățile pentru asigurarea serviciului extern de SSM pentru companiile-clienți, în conformitate cu politicile interne ale acestora și cu legislația în vigoare.
Responsabilităţi de bază:
- Realizează audituri în cadrul companiilor-clienți pentru apreciarea gradului de conformare cu legislația și întocmește rapoarte cu recomandări;
- Acordă consultanță privind aplicarea cadrului normativ în domeniul SSM specific companiilor-clienți;
- Duce evidența corespunzătoare, planifică și desfășoară activitățile de instruire a noilor angajati și cele periodice a angajaților din cadrul companiilor-clienți;
- Elaborează instrucțiuni, regulamente, planuri si alte acte nortmative interne prevăzute de legislația în domeniul SSM pentru companiile-clienți și le actualizează periodic după necesitate;
- Realizează evaluarea riscurilor profesionale la locurile de muncă și coordonează cu companii specializate pentru realizarea măsurărilor instrumentale.
Cerințe de bază:
- Studii superioare tehnice, alte domenii relevante;
Experienţă la un post similar min. 2 ani; - Cunoştinţe temeinice ale legislaţiei în domeniul securității și sănătății în muncă;
- Cunoștințe privind construcția și funcționarea utilajelor, mecanismelor;
- Competente de aplicare a legislaţiei în domeniul SSM specifice diferitor domenii de activitate: construcții, producere, administrative, etc.;
- Cunoaşterea limbilor româna şi rusa (atît scris cît şi vorbit);
- Bune capacități de planificare și organizare;
- Rezistenţă la stres.
Oferta companiei:
• Salariu fix + bonus de performanță din numărul de companii gestionate;
• Instruire și traininguri în domeniu;
• Program de muncă flexibil;
• Echipa de profesioniști dedicată domeniului resurse umane.