Skip links

Specialist securitatea și sănătatea în muncă

Descrierea generală a funcției: specialistul de securitate și sănătate în muncă, realizează toate activitățile pentru asigurarea serviciului extern de SSM pentru companiile-clienți, în conformitate cu politicile interne ale acestora și cu legislația în vigoare.

Responsabilităţi de bază:

  • Realizează audituri în cadrul companiilor-clienți pentru apreciarea gradului de conformare cu legislația și întocmește rapoarte cu recomandări;
  • Acordă consultanță privind aplicarea cadrului normativ în domeniul SSM specific companiilor-clienți;
  • Duce evidența corespunzătoare, planifică și desfășoară activitățile de instruire a noilor angajati și cele periodice a angajaților din cadrul companiilor-clienți;
  • Elaborează instrucțiuni, regulamente, planuri si alte acte nortmative interne prevăzute de legislația în domeniul SSM pentru companiile-clienți și le actualizează periodic după necesitate;
  • Realizează evaluarea riscurilor profesionale la locurile de muncă și coordonează cu companii specializate pentru realizarea măsurărilor instrumentale.

 

Cerințe de bază:

  • Studii superioare tehnice, alte domenii relevante;
    Experienţă la un post similar min. 2 ani;
  • Cunoştinţe temeinice ale legislaţiei în domeniul securității și sănătății în muncă;
  • Cunoștințe privind construcția și funcționarea utilajelor, mecanismelor;
  • Competente de aplicare a legislaţiei în domeniul SSM specifice diferitor domenii de activitate: construcții, producere, administrative, etc.;
  • Cunoaşterea limbilor româna şi rusa (atît scris cît şi vorbit);
  • Bune capacități de planificare și organizare;
  • Rezistenţă la stres.

 

Oferta companiei:
• Salariu fix + bonus de performanță din numărul de companii gestionate;
• Instruire și traininguri în domeniu;
• Program de muncă flexibil;
• Echipa de profesioniști dedicată domeniului resurse umane.

Tipurile locului de muncă: Deplin Independent Parțial

Aplicați pentru această poziție

Allowed Type(s): .pdf, .doc, .docx, .rtf