Descrierea generală a funcției: specialistul resurse umane, asigură toate activitațile legate de întocmirea și gestionarea documentelor de evidență a personalului din cadrul companiilor-clienți, în conformitate cu politicile acestora și cu legislația în vigoare.
Responsabilităţi de bază:
· Perfectarea procedurilor privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de munca, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu solicitările parvenite la zi.
· Asigurarea evidenţei curente în registrele privind personalul.
· Gestionarea dosarelor personale ale angajaților.
· Asigurarea unei bune evidențe a carnetelor de muncă.
· Întocmirea tabelelor de pontaj.
· Prezentarea rapoartelor solicitate.
· Deplasarea periodică la companiile clienţi pentru monitorizarea corectitudinii administrării actelor personalului.
· Participarea la elaborarea procedurilor și regulamentelor de motivare, ordine interna, de trecere a perioadei de proba, etc.
Cerințe de bază:
· Studii superioare, în domeniul jurisprudenței – va constitui avantaj;
· Experienţă la un post similar min. 2 ani;
· Cunoştinţe temeinice ale legislaţiei muncii;
· Competente de aplicare a legislaţiei muncii şi de găsire a soluţiilor la situaţii complexe;
· Abilități foarte bune de operare în programul Excel;
· Cunoaşterea limbilor româna, rusa și engleza (atît scris cît şi vorbit);
· Responsabilitate, capacitate de concentrare şi atenţie distributivă bine dezvoltate;
· Rezistenţă la stres.
Oferta companiei:
• Salariu fix + bonus de performanță;
• Instruire și traininguri în domeniu (participare gratuită la trainingurile companiei HR PORTAL);
• Oficiu în centrul orasului.
• Echipa de profesioniști în domeniul HR.
Detalii despre salarizare, alte condiții specifice vor fi oferite în cadrul interviului de selecție.