Skip links

 

Politica de Confidențialitate

 

Ne angajam sa va respectam confidentialitatea, respectand toate legile si reglementarile aplicabile protectiei datelor, inclusiv Regulamentul General privind Protectia Datelor (UE) 2016/679 („GDPR”).

Prezenta politica (alaturi de Denegarea de responsabilitate prezentului site web si orice alte documente la care se face referire in continutul acestei politici) urmareste sa va ofere informatii cu privire la datele cu caracter personal pe care le colectam de la dumneavoastra sau pe care ni le puneti la dispozitie prin prezentul site web si modul in care vor fi prelucrate de noi. Va rugam sa cititi cu atentie cele ce urmeaza, pentru a intelege punctul de vedere si practicile noastre cu privire la datele dumneavoastra cu caracter personal si modul in care le vom trata.

  1. CINE SUNTEM

Operatorul de date este HR PORTAL SRL persoana juridica fara scop lucrativ ce desfasoara activitati profesionale in domeniul managementului resurselor umane,  cu sediul in mun. Chisinau, str. Gh. Asachi 66/1.,136; Tel. (022)920808, e-mail:[email protected], c/f: 1011600022353.

  1. CE TIP DE DATE CU CARACTER PERSONAL PRELUCRAM, IN CE SCOPURI SI IN BAZA CAROR TEMEIURI?

In procesul de administrare a prezentului site web, HR PORTAL va colecta anumite informatii („date cu caracter personal”) in legatura cu persoane fizice identificate sau care pot duce la identificarea unor persoane fizice, care sunt furnizate de utilizatorii prezentului site web direct (de exemplu, nume, prenume, adresa postala, adresa de e-mail, functie, companie, numar de telefon) sau indirect (de exemplu, adresa IP).

Vom prelucra datele cu caracter personal in urmatoarele scopuri, in baza temeiurilor legale indicate pentru fiecare dintre acestea: transmiterea de invitatii la seminarii, workshop-uri si evenimente, invitatie de participare la sondaje relevente domeniului resurse umane, comunicarea despre programe educationale, detalii despre Certificarea HR PORTAL, informatii despre noutati legislative, noutati de la parteneri, newsletter HR PORTAL si HR School sau alte comunicari de marketing legate de serviciile oferite de HR PORTAL si de partenerii HR PORTAL.

2.1. Navigarea pe site-ul web. Utilizarea cookie-urilor

Atunci cand vizitati site-ul nostru web, utilizam cookie-uri pentru a colecta automat informatii cu caracter tehnic care pot identifica utilizatorul, cum ar fi adresa IP, tipul de browser de internet folosit pentru navigarea pe site-ul nostru web, sistemul dumneavoastra de operare, denumirea domeniului sau gazda domeniului prin intermediul caruia utilizatorul navigheaza pe site-ul web.

Principalul scop al utilizarii cookie-urilor este sa va ajute sa aveti parte de o experienta de navigare imbunatatita si, de asemenea, in scopuri de publicitate, pentru a va putea oferi un continut individualizat si adaptat intereselor si preferintelor dumneavoastra. Drept urmare, in masura in care v-ati exprimat acordul cu privire la utilizarea cookie-urilor, le vom utiliza pentru a va oferi o experienta personalizata si relevanta de navigare pe site-ul nostru web si pentru a intelege modul in care interactionati cu continutul nostru publicitar.

2.2. Comunicari legate de evenimente si activitati specifice HR PORTAL

Putem prelucra datele cu caracter personal pentru a va tine la curent cu noutati din activitatea Asociatiei, acestea pot include: invitatii la seminarii, workshop-uri si evenimente, participare sondaje relevente domeniului resurse umane, programe educationale, Certificarea HR PORTAL, noutati legislative, noutati de la parteneri, newsletter HR PORTAL si HR School sau alte comunicari de marketing legate de serviciile oferite de HR PORTAL si de partenerii HR PORTAL.

Daca sunteti membru al HR PORTAL, temeiul trimiterii acestora reprezinta executarea obligatiilor asumate de Asociatiei prin acordul de membership. Ca regula generala, aceste date cu caracter personal vor fi prelucrate in scopuri de informare si prin utilizarea canalelor de comunicare (de ex. e-mail, sms etc.) asa cum ati fost informati in momentul semnarii acordului de membership. In situatia in care calitatea dumneavoastra de membru inceteaza, va vom solicita consimtamantul pentru transmiterea unor astfel de informatii.

In ambele cazuri odata cu fiecare mesaj de informare pe care vi-l putem trimite, va vom oferi posibilitatea de a va opune acestei utilizari a adresei de e-mail (dezabonare).

 

Scop

Categorii de date prelucrate

Temei legal

1.

Comunicari de informatii catre membri

Nume, prenume, functie, companie, email, telefon, data de nastere

 

Executarea obligatiilor din acordul de membership

2.

Comunicari de informatii catre non-membri

Nume, prenume, functie, companie, email, telefon

Consimtamant

 

Sondaje, studii privind satisfactia clientilor si feedback de la clienti

Vom prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal atunci cand decideti sa participati la sondajele sau studiile noastre de piata, la anchetele privind gradul de satisfactie a clientului sau cand ne furnizati feedback cu privire la produsele si serviciile noastre. Astfel de date cu caracter personal vor fi prelucrate in scopul de mai sus doar pe baza consimtamantul dumneavoastra, avand de asemenea in vedere si interesul nostru legitim de a ne ajuta sa intelegem nevoile si asteptarile clientilor cu privire la produsele si serviciile noastre. Participarea dumneavoastra la astfel de sondaje sau studii de piata este voluntara. In consecinta, este alegerea dumneavoastra daca ne furnizati sau nu datele cu caracter personal (precum nume si prenume, informatii privind preferintele si obiceiurile de cumparare sau alte date cu caracter personal pe care va oferiti sa ni le furnizati), prin completarea formularelor de participare de pe site-ul nostru web sau alte formulare similare furnizate in cadrul respectivelor sondaje sau studii.

 

Scop

Temei legal

1.

Sondaje sau studii de piata, anchete privind gradul de satisfactie a clientului sau cand ne furnizati feedback cu privire la produsele si serviciile noastre

Consimtamant, interes legitim

 

Luarea deciziilor in mod automat si crearea de profiluri in mod automat

Datele cu caracter personal la care se face referire in prezenta nu sunt supuse unor procese decizionale automatizate, inclusiv crearea de profiluri.

  1. CUI DIVULGAM DATELE DUMNEAVOASTRA CU CARACTER PERSONAL?

Pentru a atinge scopurile descrise mai sus, HR PORTAL utilizeaza serviciile mai multor parteneri contractuali.

Unii dintre acestia sunt, la randul lor, operatori de date, care desfasoara activitati de CRM – stocare baza de date, platforma de comunicare electronica, platforma de sondaje electornice, furnizor servicii website, furnizor de hosting si inregistrare domenii, partener dezvoltare locala HR PORTAL si sunt activi in industria/sectorul  software si consultanta.

Unii dintre acestia sunt terte parti care nu intentioneaza sa prelucreze datele, insa pot avea acces la acestea in indeplinirea sarcinilor sau in interactiunile lor cu HR PORTAL, cum ar fi societati care asigura intretinere tehnica, auditori financiari sau juridici.

Datele cu caracter personal indicate mai sus pot fi puse la dispozitie sau transmite catre terti si in urmatoarele situatii: (i) autoritati publice, auditori sau institutii cu competente in realizarea de inspectii si controale asupra activitatii si activelor Societatii, care solicita Societatii sa furnizeze informatii, in virtutea obligatiilor legale ale acesteia din urma.; (ii) pentru respectarea unei cerinte legale sau pentru protejarea drepturilor si activelor Societatii noastre sau alte entitati sau persoane, precum instante de judecata; (iii) terti achizitori, in masura in care activitatea Societatii ar fi transferata (in totalitate sau partial), iar datele persoanelor vizate ar fi parte din activele care fac obiectul unei astfel de tranzactii.

Persoanele si entitatile carora le putem distribui date cu caracter personal sunt urmatoarele:

  1. In scopul navigarii pe site-ul web si in scopuri referitoare la utilizarea cookie-urilor, putem transmite datele cu caracter personal catre furnizori de servicii de analiza si de motoare de cautare pentru ca acestia sa furnizeze servicii de intretinere a site-ului nostru web;
  2. Pentru a raspunde intrebarilor, solicitarilor sau reclamatiilor dumneavoastra, putem distribui datele dumneavoastra cu caracter personal catre furnizorii nostri de servicii de centru de apel;
  3. Pentru organizarea si gestionarea campaniilor promotionale, precum si pentru analizarea eficacitatii acestora, putem distribui datele dumneavoastra cu caracter personal catre agentii de publicitate si marketing sau agentii de media digitala sau agentii de retele de socializare;
  4. Pentru comunicarile de marketing direct, putem transmite datele cu caracter personal catre agentiile de publicitate si marketing care realizeaza comunicarea in numele nostru;
  5. Pentru realizarea de sondaje sau studii de piata, anchete privind gradul de satisfactie a clientului sau pentru a obtine feedback de la clientii nostri cu privire la produsele si serviciile noastre, putem distribui datele cu caracter personal catre furnizori de servicii de sondaje sau studii de piata/anchete privind clientii
  1. CAT TIMP STOCAM DATELE DUMNEAVOASTRA CU CARACTER PERSONAL

Vom stoca datele dumneavoastra cu caracter personal doar pe perioada de timp necesara pentru atingerea scopurilor de prelucrare expuse mai sus, cu respectarea in acelasi timp a cerintelor legale in vigoare. In cazul in care HR PORTAL va stabili ca are un interes legitim sau o obligatie legala de a prelucra in continuare datele dumneavoastra cu caracter personal in alte scopuri, veti fi informati in mod corespunzator in acest sens.

Estimam ca activitatile de prelucrare detaliate mai sus vor necesita stocarea datelor cu caracter personal pe urmatoarele perioade:

 

Scop

Durata

1.

Navigarea pe site-ul web si utilizarea cookie-urilor

3 ani

2.

Raspunsul la intrebarile, solicitarile sau reclamatiile dumneavoastra

3 ani

3.

Comunicari legate de evenimente si activitati specifice HR PORTAL

pana la dezabonare sau, daca temeiul este acordul de membership, pana la expirarea calitatii de membru

4.

Realizarea de sondaje, studii de piata, anchete privind gradul de satisfactie a clientului sau pentru a obtine feedback de la clientii nostri cu privire la produsele si serviciile noastre

3 ani

 

Odata ce perioada de prelucrare indicata mai sus expira, iar HR PORTAL nu mai are motive legale sau legitime de a prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal, datele vor fi sterse in conformitate cu procedurile acesteia, care pot implica arhivarea, anonimizarea sau distrugerea acestora.

  1. PRELUCRAREA DATELOR COPIILOR CU VARSTA DE SUB 16 ANI

Toate activitatile de prelucrare a datelor cu caracter personal prezentate in aceasta Politica se refera exclusiv la persoane care au cel putin 16 ani. Utilizarea sistemelor, precum si a rezultatelor prelucrarii este interzisa cu privire la copiii care nu au implinit aceasta varsta fara consimtamantul parintilor/reprezentantilor legali ai acestora. In cazul in care, in ciuda eforturilor noastre rezonabile de prevenire, o astfel de prelucrare are totusi loc, o vom inceta odata ce observam faptul ca utilizatorii nu au implinit varsta mentionata mai sus.

  1. SECURITATEA PRELUCRARII DATELOR

HR PORTAL va informeaza prin prezenta ca evalueaza si actualizeaza constant masurile de securitate implementate pentru a asigura o prelucrare a datelor cu caracter personal in conditii de siguranta si securitate.

  1. REFUZUL PRELUCRARII SI CONSECINTELE ACESTUIA

Datele cu caracter personal prevazute in Sectiunea Comunicari legate de evenimente si activitati specifice HR PORTAL la scopul Comunicari informatii catre membri reprezinta o obligatie contractuala asumata de Asociatiei prin acordul de membership. Ca regula generala, aceste date cu caracter personal vor fi prelucrate in scopuri de informare si prin utilizarea canalelor de comunicare (de ex. e-mail, sms etc.) asa cum ati fost informati in momentul semnarii acordului de membership. In situatia in care calitatea dumneavoastra de membru inceteaza, va vom solicita consimtamantul pentru transmiterea de unor astfel de informatii. In cazul in care persoana vizata nu furnizeaza datele pentru scopul de mai sus mentionat, atrage neindeplinirea tuturor obligatiilor contractuale aferente acordului de membru.

  1. DREPTURILE PERSOANELOR VIZATE

In contextul prelucrarii datelor dumneavoastra cu caracter personal, aveti urmatoarele drepturi:

  1. Dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate: aveti dreptul de a obtine confirmarea faptului ca datele dumneavoastra cu caracter personal sunt sau nu prelucrate si, in caz afirmativ, de a avea acces la tipul de date cu caracter personal si conditiile in care sunt prelucrate, prin adresarea unei cereri in acest sens catre operatorul de date;
  2. Dreptul de a solicita rectificarea sau stergerea datelor cu caracter personal: aveti posibilitatea de a solicita, prin adresarea unei cereri in acest sens catre operatorul de date, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte, completarea datelor incomplete sau stergerea datelor dumneavoastra cu caracter personal in cazul in cazul in care (i) datele nu mai sus necesare in scopul initial (si nu exista un nou scop legal), (ii) temeiul juridic al prelucrarii este consimtamantul persoanei vizate, persoana vizata isi retrage consimtamantul si nu exista alt temei legal, (iii) persoana vizata isi exercita dreptul de a se opune, iar operatorul nu are motive legitime care sa prevaleze pentru a continua prelucrarea, (iv) datele au fost prelucrate ilegal, (v) stergerea este necesara pentru conformarea cu legislatia UE sau legislatia romana sau (vi) datele au fost colectate in legatura cu servicii ale societatii informationale oferite copiilor (daca este cazul), cand se aplica cerinte specifice cu privire la consimtamant;
  3. Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii: aveti dreptul de a obtine restrictionarea prelucrarii in cazurile in care: (i) considerati ca datele cu caracter personal prelucrate sunt inexacte, pentru o perioada care sa permita operatorului sa verifice exactitatea datelor cu caracter personal; (ii) prelucrarea este ilegala, insa dumneavoastra nu doriti ca sa va stergem datele cu caracter personal, ci sa restrangem utilizarea acestor date; (iii) in cazul in care operatorul de date nu mai are nevoie de datele dumneavoastra cu caracter personal in scopurile mentionate mai sus, insa dumneavoastra aveti nevoie de date pentru a constata, exercita sau apara un drept in instanta sau (iv) v-ati opus prelucrarii, pentru intervalul de timp in care sa verificam daca temeiurile legitime ale operatorului de date prevaleaza asupra drepturilor persoanei vizate;
  4. Dreptul de a va retrage consimtamantul cu privire la prelucrare, atunci cand prelucrarea are la baza consimtamantul, fara insa a afecta legalitatea activitatilor de prelucrare realizate pana in momentul respectiv;
  5. Dreptul de a va opune cu privire la prelucrarea datelor din motive legate de situatia particulara in care va aflati, atunci cand prelucrarea se intemeiaza pe interes legitim, precum si de a va opune, in orice moment, prelucrarii datelor in scopuri de marketing direct, inclusiv crearea de profiluri;
  6. Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatizata, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizata sau o afecteaza pe aceasta in mod similar intr-o maniera semnificativa;
  7. Dreptul la portabilitatea datelor, insemnand dreptul de a va primi datele cu caracter personal pe care le-ati furnizat operatorului de date intr-o forma structurata, utilizata in mod curent si care poate fi citita automat, precum si dreptul de a transfera respectivele date catre un alt operator, in cazul in care prelucrarea are la baza consimtamantul dumneavoastra sau executarea unui contract si se realizeaza prin mijloace automate;
  8. Dreptul de a depune o plangere la Autoritatea de Protectie a Datelor (ANSPDCP) si dreptul de a va adresa instantelor de judecata competente.
  1. MODIFICARI LA ACEASTA POLITICA

Aceasta Politica de Confidentialitate poate suferi din cand in cand modificari si poate fi actualizata de catre HR PORTAL, dupa cum va fi necesar. HR PORTAL va va notifica cu privire la orice modificari materiale sau substantiale ale acestei Politici de Confidentialitate si se va asigura ca respectiva notificare este efectuata intr-o maniera care asigura luarea acestora la cunostinta de catre dumneavoastra, spre exemplu prin utilizarea adresei de e-mail pe care ne-ati furnizat-o, sau orice mijloace adecvate care sa asigure o comunicare efectiva.

  1. CONTACT

Puteti adresa orice intrebare in legatura cu prezentul document catre HR PORTAL SRL care poate fi contactat folosind urmatoarele detalii de contract: [email protected].