Skip links

Scapă de grijile
ce țin de gestionarea personalului companiei

Creezi o firmă nouă și ai nevoie de suport
legat de resursele umane?

Nu ai buget și resurse ca să întreții
un departament de HR?

Specialiștii HR din companie nu dețin
toată expertiza necesară?

Firma ta urmează să fie verificată
de organele de stat?

Comandă serviciul
Аутсортинг и управление персоналом в Молдове

Oferim cel mai larg spectru de soluții și consultanță complexă privind administrarea zilnică a personalului. Vei obține actele în cel mult 6 ore de la înregistrarea solicitării, cu garanția confidențialității informației.

40%

economii pe costuri de întreținere și instruire
a propriilor angajați

100%

conformitate a actelor și procedurilor cu legislația
și cerințele organelor de control

Comandă o consultație gratuită

Serviciul include executarea următoarelor activități:

  • Întocmirea dosarului de personal, obținerea de la salariat a documentelor, actelor și declarațiilor necesare la dosar;
  • Întocmirea documentelor ce produc modificări ale contractului individual de muncă precum acte adiționale de modificare a funcției, salariului negociat, normei de lucru, ordine de suspendare a contractului individual de muncă, ordine de încetare a contractului individual de muncă;
  • Întocmirea și completarea adeverințelor solicitate de salariații societății;
  • Suport legislativ pentru orice problemă apărută în domeniul relațiilor de muncă;
  • Suport în cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii;
  • Întocmirea contractelor de răspundere materială;
  • Întocmirea oricăror rapoarte de personal solicitate de client;
  • Întocmirea ordinelor de acordare a concediilor anuale și sociale;
  • Completarea și administrarea fișelor personale;
  • Întocmirea/verificarea tabelelor de pontaj;
  • Elaborarea anuală a statelor de personal și introducerea modificărilor aferente;
  • Întocmirea graficului concediilor anuale;
  • Întocmirea/completarea registrelor de evidență obligatorie pentru serviciul de personal.
  • Întocmirea Regulamentul de Ordine Internă;
  • Alte activități.

De ce HR Portal?

Aplicăm cu succes particularitățile legislative în diverse tipuri de industrii

Garantăm susținerea cu brio a oricăror verificări operate de organele de stat

Suntem flexibili. Ne ajustăm la cerințele contabilității și ale managementului intern

Avem soluții de păstrare și gestionare a actelor în compania noastră sau la firma clientului

Asigurăm consumabile (formulare, registre, etc.) din contul nostru

Comandă o consultație gratuită

Clienții noștri